Mine tanker i en ventetid..

Jeg sidder her og venter... var nr. 7 i køen, og er nu nummer 2.... Musikken er irriterende at høre på, men en nødvendighed. Venter jeg på dødsdommen, eller er det Livsdommen? Jeg håber det er livsdommen, men jeg er så bange... Ikke bange for at dø, for da møder jeg jo mor og oldemor. Men jeg er bange for at forlade dem jeg har kær. Nu når jeg endelig har lyst til at virkelig leve livet!! Det har jeg ikke haft lyst til før... Jeg er nummer 1 i køen... nummer 1...... hmmm nummer 1 til at dø? nummer 1 til at leve? Jeg vil ikke dø!! Jeg vil leve, jeg vil elske, jeg vil give, jeg vil lære, jeg vil opleve, jeg vil spise, jeg vil svede, jeg vil ... JEG VIL LEVE!! Nummer 1.... kom nu!! jeg vil ikke vente længere... giv mig lov til at leve... tag min angst væk! LAD MIG LEVE! Lorte musik!! nummer 1.... Ååååååååååååh TAK TAK TAK TAK !!!! JEG SKAL LEVE NU!! TAK!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv