WHY??

“Why?” - I ask ... “why?” It is unbelievable ... Here, I had plans to write a little about how good it is to get rid of one's manure, for then in order to write about the wonderful things that also are happening in my life .... BUT NOoooooo ! I am slightly annoyed, disappointed, and angry! Although I cannot stand liars!! But when I lose my job because of a liar THEN I REALY GET FURIOUS WHY? Has life just determined that I should get so much shit and cinnamon? When was it given? Why didn’t I get the memo? Why should not I get a little breathing space? “Why?” - I ask ... “WHY?”



”Hvorfor?” spørger jeg… ”hvorfor??” Det er da utroligt… her havde jeg planer om at skrive lidt om hvor skønt det var at komme af med ens gylle, for så at kunne skrive om de dejlige ting der også sker i ens liv…. MEN NEJ!! Jeg er sgu da en smule irriteret, skuffet, gal!! Godt nok kan jeg ikke fordrage løgnere!! Men når jeg mister mit arbejde på grund af en løgner DA BLIVER JEG EDDERPERKEMIG RASENDE!!!!!! HVORFOR?? Har livet bare bestemt at jeg skal udsættes for alt mulig lort og kanel?? Hvornår blev det bestemt?? Hvorfor fik jeg ikke det memo?? Hvorfor må jeg ikke få et lille pusterum?? ”Hvorfor?” - spørger jeg… ”HVORFOR??”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv