UPDATE

Har ikke været så aktiv på min blog... ved ikke hvorfor.. men man skal vel have gnisten...

Måske er den på vej tilbage.. Uanset hvad, så skriver jeg nu i allefald...

Har siddet her og læst lidt på de gamle ting... og blev simpelthen nødt til at slette lidt af det.

Jeg er ikke som sådan for cencur, men nogle gange er det egentlig okai. Ihvertfald selvcencuren.

Hvad sker der så i min hverdag p.t.

- nyder min lille familie, mit hjem og livet. Alt er ikke rosenrødt, men det der er, er knaldrosa!!

Jeg er så taknemlig for de og det jeg har i mit liv. Og jeg hilser en ny dag velkommen og takker for den gamle dag. Sådan har jeg det nu... sådan har jeg ikke altid haft det, og sådan kommer jeg måske ikke til at blive ved med at have det. Men sådan har jeg det nu... og det er det det er...

Jeg har ikke oplevet at have det sådan på denne årstid. Og det i sig selv er ret så fantastisk!

Lur mig om ikke romanen begynder at tage form, og den blå måne titter frem!!

Volapyk? Helt sikkert for nogle, men ikke for mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv