Verden i dag

Jeg husker den dag.. Det var en vidunderlig dag.. Min bedste ven var der.. Jeg havde vundet en stor personlig sejer.. og dette billede blev taget.. Nu er der gået fem år.. og der har ikke været mange sådanne dage.. Der har været sorger og bekymringer.. der har været dage hvor verden var grå.. og dage hvor verden var sort.. der har ind i mellem været dage der har været lys grå.. men primært har den grå farve præget dagene.. Men nu.. nu!! NU er dagene lyserøde, gule, hvide, blå, grønne, lilla, orange, turkise, akvamarin, gammelrosa.. dagene har et større farvespekter en selve regnbuen.. Jeg er godt nok fed.. men jeg er ryge fri.. jeg er ikke smuk.. men jeg er glad.. jeg savner min bedste ven.. men min bedste ven er her i ånden.. jeg har mistet meget.. men jeg har også vundet så meget.. Jeg føler mig som verdens rigeste menneske..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv